Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2013

"η σπείρα, ολιστική εκπαίδευση" διοργανώνει σεμινάριο στις 3/3



Βιωματικό σεμινάριο προσωπικής ανάπτυξης για εργαζόμενους εταιρειών, γονείς, παιδαγωγούς, εμψυχωτές, εκπαιδευτικούς, εθελοντές διοργανώνεται στις 3 Μαρτίου 2013 από τη «σπείρα».
 Η «σπείρα» αποτελείται από μια ομάδα φίλων, που έχουν ήδη κάνει μια πετυχημένη πορεία στο χώρο των εναλλακτικών, της οικολογίας και δημιουργικής τέχνης. Τίτλος του βιωματικού σεμιναρίου "Ο Χώρος της Εσωτερικής μας Δύναμης:Δημιουργία, Έκπληξη, Εμπιστοσύνη, Θετικότητα, Συνεργασία, Αλχημεία Συμπεριφοράς, Σοφή Διαχείριση Δυσκολιών σε όλα τα επίπεδα, Ευγενή Εργασία με τον Εαυτό".
ΚΥΡΙΑΚΗ, 3 ΜΑΡΤΙΟΥ 2013, ώρα 11:00-17:00, στο κέντρο της Αθήνας

Η Μαρία Αγγελή και ο Αλέξανδρος Pfaff από τους δημιουργούς της «σπείρας» μας  προσκαλούν στο σεμινάριο αυτό προκειμένου να συν-εργασθούμε με καινοτόμες, ολιστικές προσεγγίσεις για καίρια θέματα, που αντιμετωπίζει ο ενήλικας, παιδαγωγός, γονέας, εργαζόμενος στην καθημερινότητά του και στη σχέση του με ανθρώπους όλων των ηλικιών.Τη σημερινή εποχή των ανατροπών, ραγδαίων αλλαγών, συγκρούσεων και κρίσεων σε όλα τα επίπεδα της ανθρώπινης ζωής, ο φορέα τους "η σπείρα, ολιστική εκπαίδευση, ανθρώπινες αξίες, διά βίου μάθηση" δίνει ουσιαστικές απαντήσεις  και πρακτικές συμβουλές σε θέματα όπως:
- Πώς διαχειρίζομαι το απρόβλεπτο, κρίσεις, δύσκολες στην αρχική τους θεώρηση καταστάσεις, μέσα και έξω από τον εργασιακό χώρο, τάξη, ομάδα;
- Τι σημαίνει έκπληξη μέσα στη ροή (συν)εργασιών μου και πώς αυτή μπορεί να πυροδοτήσει 'μικρά θαύματα' στην ομάδα, στους μαθητές, στην οικογένειά μου;
- Πώς καλλιεργώ κλίμα θετικότητας στον Εαυτό και στην ομάδα;
- Πώς μπορώ να είμαι 'αλχημιστής' ενεργειών και δυναμικών με την ομάδα μου;
- Πώς κάνω save energy, ώστε η κόπωση να εξοβελιστεί από την καθημερινότητά μου και να είμαι δημιουργικός/ή κάθε στιγμή εργασίας μου με ή χωρίς ομάδα, εντός ή εκτός εργασιακού περιβάλλοντος;
- Τι δώρα μου δίνει η εστίαση και πώς δίνω σε αυτά ζωή με την ομάδα μου;
- Το σώμα και η γλώσσα σώματος τι θέση έχουν στην καθημερινή μας πρακτική;
- Πώς αξιοποιώ τη δύναμη της συνεργασίας και διαποτίζω με αυτή όλη την εργασία μου;
- Πόσο σημαντική είναι η ενεργοποίηση του ολιστικού εαυτού όλων και πώς μπορώ να την πετύχω;
Η ημέρα περιλαμβάνει:
  βιωματικές ασκήσεις, πρακτικές, τεχνικές και παιχνίδια με άξονα το θέμα του σεμιναρίου
  ασκήσεις προσομοίωσης
  συζήτηση/παρουσίαση εργαλείων και καλών πρακτικών με ομάδες (ενηλίκων, παιδιών, μαθητών, φοιτητών, συναδέλφων στον εργασιακό χώρο κ.λπ.)
  παρουσίαση στοιχείων και videos με προβολή εικόνας
  βιωματική εργασία με τη γλώσσα σώματος
  ατομικές και ομαδικές δημιουργίες
  ερωταποκρίσεις
  διαλείμματα με ροφήματα, βουτήματα σε όλη τη διάρκεια της ημέρας
  βεβαίωση συμμετοχής
Κόστος συμμετοχής: 50 ευρώ (με δήλωση συμμετοχής και κατάθεση όλου του ποσού μέχρι 19.02.2013), 60 ευρώ (με δήλωση συμμετοχής από 20 Φεβρουαρίου 2013 και εξής) Εκπτώσεις σε ανέργους.
Τηλέφωνα επικοινωνίας : 693 8141330, 210 5616300

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου