Τετάρτη 5 Νοεμβρίου 2014

ΤΗΛΕΠΑΙΧΝΙΔΙ «ΚΑΘΕ ΤΟΠΟΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ» : ΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ – ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΑΣ ΚΟΥΤΟΥΚΗ


Το τηλεπαιχνίδι ΚΑΘΕ ΤΟΠΟΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ με παρουσιαστή τον Ρένo Χαραλαμπίδη, χρησιμοποιεί δικιές μου ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ – ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ, όπως και στο παρελθόν το τηλεπαιχνίδι FIFTY-FIFTY με παρουσιαστή τον Γιώργο Λιάγκα, ΧΩΡΙΣ να έχω ερωτηθεί, να έχω πληρωθεί και να έχουν κατοχυρωθεί στο όνομα μου.

Πρόκειται, λοιπόν, για γνώσεις της Ηλέκτρας Κουτούκη (Electra Koutouki) που προβάλλονται καθημερινώς και προκαλώ όποιον θέλει να αποδείξει το αντίθετο... Είναι δηλαδή προϊόντα ΚΛΟΠΗΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ. Υπάρχουν μάρτυρες ότι οι ερωτήσεις είναι δικό μου πνευματικό προϊόν, το οποίο εμπορεύτηκαν λαμόγια μέσω του Σπυρίδωνα Νικητόπουλου και προώθησαν ως δημιούργημα τους. Δεν ερωτήθηκα ποτέ για οποιαδήποτε εμπορική εκμετάλλευση αυτών των ερωτήσεων κι αν ήθελα να χρεωθούν σε ονόματα άλλων συντακτών.

Εύχομαι κάποιος εισαγγελέας να επέμβει και κυρίως πως η Δημόσια Κρατική Τηλεόραση της Ελλάδος ΝΕΡΙΤ εκπέμπει κλεμμένα πνευματικά δικαιώματα και συνεργάζεται με εταιρείες, που πέφτουν θύματα απατεώνων. Προκαλώ οποιονδήποτε να με αντιμετωπίσει σε αυτή τη δημοσίευση μου... ΔΕΝ ΦΟΒΑΜΑΙ, άλλωστε απλά ΓΙΑΤΙ είναι ΔΙΚΙΕΣ ΜΟΥ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ – ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ. Όσοι παράνομα πληρώθηκαν για δικό μου κόπο, θα υποστούν τις συνέπεις του νόμου. Η ΚΛΟΠΗ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Σ’ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ.

Επίσης να τους χαίρονται οι οικογένειες τους, που δεν βάζουν καθόλου κόπο και προσπαθούν να βγάζουν χρήματα κλέβοντας τον κόπο και τη δόξα άλλων... κανονικά λαμόγια, τεμπέληδες, αερητζήδες. Μου αρκεί, που ξέρουν συνάδελφοι και ο κόσμος ότι είναι λαμόγια, που δεν έβαλαν ποτέ το μυαλό και το μολύβι στο χαρτί. Προκαλώ όποιον τολμά να αμφισβητήσει το γνωσιακό μου επίπεδο και την αλήθεια των λεγομένων. Την επόμενη φορά, θα αναρτήσω και τα ονόματα τους...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου